logo
Aplikasi Berita Terbaik di Malaysia

Lelaki Ni Kongsi DIY Masker Homemade Bantu Kecutkan Jerawat & Licinkan Parut Di Wajah. Guna 2 Bahan Je, Senang sangat!

Keluarga & Keibubapaan

Tidak semestinya ke spa untuk merawat, sebaliknya hanya guna bahan yang ada di dapur anda sahaja. Tetapi musim pandemik ini, macam tak sesuai pula.

Jadi,  apa kata cuba tip cantik yang dikongsikan oleh saudara Nauf Safuan. Bukan hanya isteri, suami pun boleh cuba tip ini di rumah. Tipnya cukup mudah, dengan hanya menggunakan dua bahan ini pada muka dan biarkan selama 5 minit, kemudian bilas.

PETUA BERKESAN KECUTKAN JERAWAT TANPA PARUT

Ni percubaan pertama aku mengunakan kunyit dan timun. Aku share pengalaman aku yea.

Tujuan aku pakai mask ni. Sebenarnya nak kecutkan jerawat kat atas kening ni dan aku campur dengan timun untuk haluskan kulit aku dan kecilkan pori pori. Timun tu juga bertindak untuk mengawal minyak yang bertakung kat muka aku ni. Haha

Perbezaan selepas aku pakai mask kunyit timun ni. Muka nampak lebih fresh. Kulit rasa lembut. Jeraw

reaction1 reaction1
0
views4
comment0
share1

Cara Memasang Aplikasi Newswav
1. Imbas kod QR di bawah
1. Tekan butang di bawah
QR
2. Di App Store / Google Play, tekan butang Get / Install
guide 1
3. Pergi ke skrin utama, tekan Newswav
guide 1